Beauty trendy na 2022 rok

Co będziesz chciała mieć w swojej kosmetyczce, jakie akcesoria i produkty staną się najmodniejsze oraz które trendy będą najchętniej wyszukiwanymi frazami w przeglądarce? Zobacz co czeka Cię podczas nadchodzących 12-stu miesięcy! 

Kosmetyki do pielęgnacji i makijażu – jakie zmiany przyniesie Nowy Rok?

Czy retrogradacja Merkurego dała Ci w kość? "Wsteczny" ruch planety może mieć negatywny wpływ na wszystkie dziedziny życia. Mimo, że początek roku pod względem astrologii nie należy do idealnych pamiętaj, że styczeń to ekscytujący czas kształtowania się trendów na nadchodzące miesiące. Zobacz na co zwrócić uwagę i co będzie rządziło branżą beauty w 2022 roku. 

Delikatny makijaż 

Make-up no make-up to od kilku sezonów jeden z najmocniejszych trendów. Subtelne krycie, dziewczęce rumieńce oraz mocne rozświetlenie sprawdzi się świetnie niemal w przypadku każdego rodzaju cery. Dzięki kilku prostym zabiegom będziesz wyglądała na wypoczętą a buzia nabierze zdrowego blasku. 

Podstawą delikatnego makijażu jest przede wszystkim odpowiednia pielęgnacja. Sprawdzone kosmetyki, które zadbają o kondycję naskórka to prawdziwy must-have! Pamiętaj, że krem tonujący nie zakryje wszystkich krostek, a jedynie wyrówna koloryt cery. Przez wiele lat skrywałyśmy naturalną teksturę twarzy pod grubą warstwą fluidu, najwyższa pora to zmienić. Nie bój się pokazać zaczerwienień czy szerszych porów – przecież nikt nie jest idealny. 

Oto produkty, które przydadzą Ci się podczas wykonywania makijażu:

  • Baza tylko nie ta silikonowa! Jeśli Twoja skóra ma skłonność do świecenia sięgaj po delikatnie nawilżające primery, w innych przypadkach rekomendujemy wybór bazy o rozświetlających właściwościach.
  • Krem tonujący w tej roli sprawdzi się krem AA, BB, CC lub inny delikatny specyfik. Tego rodzaju produkty poza lekkim kryciem posiadają również szereg pielęgnujących właściwości np.: nawilżających, przeciwstarzeniowych czy leczniczych. Dobierz jego działanie do swoich potrzeb.
  • Kremowy róż i rozświetlacz – prasowane kosmetyki powoli odchodzą do lamusa. Nastała kolej na delikatne formuły, które znacznie lepiej wtapiają się w skórę. Dzięki użyciu płynnego różu lub rozświetlacza uzyskasz naturalny efekt, który przejdzie Twoje najśmielsze oczekiwania. 

Skinmalism

O tym zjawisku pisaliśmy kilka miesięcy wcześniej. (Artykuł Skinmalism: nowy trend w pielęgnacji twarzy możesz przeczytać tutaj). Głównym założeniem tego trendu jest skoncentrowanie się na  swoich potrzebach oraz pozostanie obojętnym na głośne slogany reklamowe, nawołujące do stosowania kolejnych i kolejnych specyfików. 

Nie bój się zrobić kilku kroków w tył i z dystansu spojrzeć na swoją codzienną rutynę. Nie chodzi tutaj jedynie o pielęgnację, ale również rytuały, dzięki którym zachowujesz wewnętrzną harmonię. Stres odbiera Ci radość z drobnych rzeczy? Zamiast piątej filiżanki kawy napij się chłodnej wody i skup na oddechu. Wystarczy, że w ciągu dnia wygospodarujesz kilka minut dla siebie. Pielęgnacyjna rutyna może przyjąć różne formy: szczotkowanie ciała, masaż twarzy czy długi prysznic z relaksującym olejkiem. Wybór zależy od Ciebie. 

Twoja nowa mantra to: mniej znaczy więcej. 

Hity prosto z internetu 

Portale społecznościowe dyktują trendy. Wystarczy, że filmik z produktem do makijażu lub pielęgnacji zostanie odtworzony przez kilka milionów ludzi, żeby drogeryjne półki świeciły pustkami. Do internetowych bestsellerów zeszłego roku możemy zaliczyć m.in.: 

  • Detoksykującą maseczkę do twarzy, Caudalie Vinergetic C+ Instant Detox Mask – maseczka działa jak magnes na zanieczyszczenia. Filmiki zachwyconych klientek sprawiły, że produkt był wyprzedany przez prawie 2 miesiące! 
  • Podkład w pudrze, L'Oreal Paris lnfallible Fresh Wear Foundation in a Powder – idealne krycie jednym pociągnięciem? Z tym podkładem jest to możliwe!
  • Olejek do ust, Dior Lip Glow Oil – zagwarantuje piękny błysk bez uczucia lepkiej warstwy. Najpierw kosmetyk pokochały vlogerki, następnie jego formuła oczarowała pozostałych użytkowników. 

Gender neutral – makijaż dla każdego 

Koniec zeszłego roku obfitował w wiele kosmetycznych nowości. Swoje marki otworzyło kilka gwiazd m.in.: Ariana Grande oraz Selena Gomez. Jednak największe zainteresowanie wzbudziła firma Pleasing, za którą stoi Harry Styles! Wokalista w jednym z wywiadów przyznał, że jego celem było dostarczenie radosnych doświadczeń oraz produktów, które pobudzą zmysły i zatrą granice. Były członek One Direction aktywnie wspiera środowisko LGBTQ i nie boi się wyrażać siebie. Dokładnie takie same wartości promuje jego marka. Pleasing nie wyklucza żadnego konsumenta, jest dostępna dla wszystkich i zachęca do fantazjowania oraz kreatywności. 

Wiele firm kosmetycznych coraz chętniej angażuje modeli do reklamowania rozświetlaczy, podkładów oraz pędzli. Prekursorem w tej dziedzinie jest Maybelline. Marka już w 2017 roku zatrudniła beauty vlogera Manny’ego Gutierreza do swojej kampanii. Ostatnio w tym kierunku poszła również firma NYX, która do promocji kolekcji La Casa De Papel wybrała dwie kobiety oraz jednego mężczyznę. 

Co sądzisz o tych 4 najmocniejszych trendach na 2022? Czym będziesz kierowała się przy wyborze nowych kosmetyków: ideą less is more czy modą, która aktualnie panuje na Tik Toku?

 

Logowanie

Ustaw nowe hasło

Oddzwonimy do Ciebie!