Coach
- HITKupHITKupDEALCoach For MenWoda toaletowaPromocjaKup 2 produkty i odbierz 10% na 2 sztukę. Dodaj produkty do koszyka i zobacz czy oferta jest ważna przy zakupie konkretnych odcieni lub pojemności.84.68 zł121 złKupKupKupDEALCoach BlueWoda toaletowaPromocjaKup 2 produkty i odbierz 10% na 2 sztukę. Dodaj produkty do koszyka i zobacz czy oferta jest ważna przy zakupie konkretnych odcieni lub pojemności.0112 zł0 złKupDEALCoach The Fragrance Eau de ToiletteWoda toaletowaPromocjaKup 2 produkty i odbierz 10% na 2 sztukę. Dodaj produkty do koszyka i zobacz czy oferta jest ważna przy zakupie konkretnych odcieni lub pojemności.96 zł0 złKupKupDEALCoach Open RoadWoda toaletowaPromocjaKup 2 produkty i odbierz 10% na 2 sztukę. Dodaj produkty do koszyka i zobacz czy oferta jest ważna przy zakupie konkretnych odcieni lub pojemności.0129 zł0 złKupDEALKupKupKupNEWKupNEWKupNEWKupPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościCoach
Historia sukcesu rodzinnego warsztatu
Są firmy, których sukces jest sprawą oczywistą – ich logo na produkcie świadczy już o jakości i wysokiej pozycji. Takim przykładem jest amerykańska marka Coach. Wszystko zaczęło się w 1941 roku od małego warsztatu, w którym sześciu pracowników produkowało skórzane torby. W ciągu kilku lat warsztat został uznany za wiodącego producenta akcesoriów skórzanych w Nowym Jorku. Dziś firma zatrudnia 17 000 profesjonalistów, którzy tworzą odzież, obuwie, akcesoria, perfumy i kosmetyki dla kobiet i mężczyzn.
W 2017 roku firma kupiła markę designerskiej odzieży i luksusowego obuwia, aby poszerzyć bazę klientów. Zaraz potem koncern zmienił nazwę na giełdzie - Tapestry. Inc. Zapachy Coach bardzo szybko znalazły swoich fanów na całym świecie, a opinie na ich temat nie pozostawiają wątpliwości – są to niezwykłe aromaty należące do różnych grup zapachowych o indywidualnym charakterze i niesamowitej trwałości.
Koncepcja marki Coach
Amerykańska firma znana jest ze swojego wsparcia dla mniejszości, a także z realizowania zasady równości płci: 69% pracowników to kobiety, z których 54% zajmuje wyższe stanowiska. Tolerancyjna i przyjazna atmosfera przyczynia się do tworzenia wysokiej jakości produktów, a także wpływa pozytywnie na wizerunek marki i jej sukces wśród klientów.
Tradycyjne logo brandu to wizerunek woźnicy na powozie konnym – znajduje się ono na wszystkich produktach (akcesoriach skórzanych, odzieży i perfumach). Uzupełnieniem butelek są metalowe etykiety w złotym kolorze na zgrabnym łańcuszku, na których wygrawerowano nazwę marki. Przezroczyste szklane lub metalowe flakony prezentują się bardzo elegancko, a ich aromatyczna zawartość idzie w parze ze stosunkowo niska ceną.
Oprócz wód toaletowych i perfumowanych marka tworzy również produkty do pielęgnacji: kremy, balsamy i żele pod prysznic oraz samplery. Możliwy jest zakup całej kolekcji lub ograniczenie się do jednego produktu z serii. Damskie perfumy oferowane są w dwóch wersjach: po 30 i 90 ml, natomiast męskie flakony są większe - 60 ml i 100 ml. Jeśli szukasz prezentu, dobrym rozwiązaniem będzie zestaw z piękną kosmetyczką w tym samym stylu, który oczywiście kupisz tanio w naszej drogerii online.
Marka, która oferuje więcej
Marka Coach jest synonimem elegancji, która świetnie łączy się ze swobodą i w naturalny sposób dopasowuje się do aktualnie panujących trendów. Produkty zaprojektowane przez markę wyróżniają się funkcjonalnością oraz niebywałą estetyką. Ponadto firma korzysta z wielu innowacji, nie zapominając jednak o swoim rzemieślniczym, wyrafinowanym charakterze. Kupując jej perfumy i kosmetyki możesz mieć pewność, że zostały one stworzone w sposób zrównoważony, bezpieczny dla środowiska naturalnego.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.