Pracujemy dla Was!
Drodzy Klienci!
W ostatnich tygodniach otrzymaliśmy od Państwa wiele pytań: „Jak będą dostarczane zamówienia?”, „Jak działają magazyn i kurierzy?” i – oczywiście najprzyjemniejsze dla nas – „Jak pomóc Państwu w szybszej realizacji zamówień na MAKEUP?”. Nie obawiajcie się! Działamy wciąż w tym samym trybie – w dalszym ciągu dajemy naszym Klientom możliwość najlepszego dbania o siebie. Podczas gdy czekacie na swoje ukochane paczuszki, porozmawiajmy o naszej pracy.
1. Wprowadziliśmy ulepszony system bezpieczeństwa w naszym magazynie.
Pracownicy codziennie mają mierzoną temperaturę oraz pracują w specjalnych środkach ochrony. Ponadto stale dezynfekujemy pomieszczenia i ograniczamy liczbę osób pracujących tam w tym samym czasie. W rezultacie zbieranie zamówień nieco zwolniło, ale bezpieczeństwo naszych pracowników, a co za tym idzie, przede wszystkim Wasze, jest dla nas najważniejsze. Jeśli złożone zamówienie jest opóźnione – nie martwcie się. Dajcie nam trochę więcej czasu, na pewno przygotujemy paczki i wyślemy je do Was.
2. Nasi kurierzy są również maksymalnie chronieni i starają się chronić Was. Jeśli nie chcesz opuszczać mieszkania, podczas składania zamówienia skorzystaj z opcji "Specjalne instrukcje dla kuriera" i wskaż preferowaną opcję: zostaw przesyłkę pod drzwiami lub u concierge'a/w ochronie. Jeśli chcesz otrzymać przesyłkę bezdotykowo, zadbaj o jej opłacenie z góry. Najwygodniejszym sposobem jest zapłacenie za paczkę na stronie internetowej. Jeśli potrzebujesz płatności bezgotówkowej – wybierz opcję "Karta płatnicza" podczas składania zamówienia w serwisie. Uwaga: płatność kartą nie będzie możliwa bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia od kuriera.
3. Proszę, bądźcie cierpliwi dla naszych kurierów. Nawet w warunkach ograniczeń i zwiększonego natężenia ruchu robią wszystko, co w ich mocy, aby zapewnić terminowe otrzymywanie zamówień. Czas dostawy może być trochę opóźniony, ale nie martwcie się, po prostu czekajcie na nas.
Jeśli któryś z kurierów nie nosił środków ochrony osobistej podczas przekazywania paczki – prosimy o poinformowanie nas o tym za pomocą formularza kontaktu znajdującego się na stronie internetowej (https://makeup.pl/feedback/). Należy podać swój numer zamówienia, a my dwukrotnie sprawdzimy te informacje i zaopatrzymy się w dodatkowe środki ochrony.
4. Większość naszych pracowników pracuje zdalnie, w tym Call Center. Nasi operatorzy odpowiadają na wiele pytań, ale niestety nie mogą rozmawiać z kilkoma klientami w tym samym czasie. Jeśli chcesz pomóc
swojej ulubionej stronie pracować szybciej, skorzystaj z formularza kontaktu https://makeup.pl/feedback/. Nasi menadżerowie piszą kilka razy szybciej, niż mówią. :)
Prosimy również o nie duplikowanie wiadomości, ponieważ zmniejsza to szybkość realizacji zamówień. Widzimy wszystkie pytania i na pewno Ci pomożemy. Nasi pracownicy przesyłają podziękowania Klientom, którzy jednorazowo wysyłają swoje pytania i wskazują w nich najpełniejsze konkretne informacje.
5. Jeśli chcesz zmienić lub anulować swoje zamówienie, skorzystaj z formularza kontaktu.
6. Chcesz dokonać zwrotu pieniędzy? Wypełnij formularz informacji zwrotnej na stronie, podając wszystkie szczegóły. Skontaktujemy się z Tobą i pomożemy Ci rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe.
MAKEUP kontynuuje realizację Państwa zamówień i świadczy usługi, za które nas Państwo kochacie. Nasz zespół życzy zdrowia i cierpliwości w tym trudnym czasie!