Givenchy
- HITKupHITKupHITKupHITKupHITKupKupHITKupHITKupKupHITKupHITKupKupDEALKupGivenchy Prisme Libre Mat-finish & Enhanced Radiance Loose Powder 4in1 HarmonyPuder sypki do twarzy 4 w 112★★★★★260 zł0 złKupHITKupDEALKupDEALKupHITKupKupDEALKupDEALKupHITKupDEALKupDEALKupDEALOdmładzający krem do twarzy na nocGivenchy L’Intemporel Global Youth All Soft Night Cream6★★★★★704.7 zł783 złKupKupDEALKupKupDEALKupPrzeciwstarzeniowy krem do twarzyGivenchy L’Intemporel Global Youth Divine Rich Cream7★★★★★780 zł0 złKupKupKupDEALAntystarzeniowy krem do twarzyGivenchy L’Intemporel Global Youth Silky Sheer Cream2★★★★★655.2 zł728 złKupDEALKupKupDEALGivenchy Mister Light Instant Light Corrective PenKorektor rozświetlający z pędzelkiem6★★★★★149 zł195 złKup36 of 179 produktówWięcej produktówOpinie o GivenchyOstatnio oglądaneGivenchy
Historia okraszona blaskiem gwiazd
Francuska marka Givenchy nie bez powodu jest kojarzona z pięknem, luksusem i elegancją. Dzięki ciężkiej pracy, nowatorskim pomysłom oraz umiejętności przekuwania porażek w sukces brand stworzył i utrzymał swoją renomę pomimo zmieniających się gustów, skrajnych opinii oraz zawirowań personalnych. Gdy w 1952 roku Hubert de Givenchy założył francuski dom mody postawił sobie za cel stać się rozpoznawalną marką, która będzie kojarzyła się z wytwornością i prostotą podszytą zaskakującymi szczegółami. Brand kojarzy się obecnie nie tylko z czarującymi kreacjami, lecz także produktami kosmetycznymi oraz flakonikami perfum. Jednak aby się wybić, marka potrzebowała rozpoznawalności i splendoru. I otrzymała to dzięki dwóm znanym na całym świecie kobietom: Audrey Hepburn oraz Jackie Kennedy. Obie zakochały się w kreacjach marki i stały się jej żywą i najdrogocenniejszą reklamą.
Fenomenalne i kontrowersyjne pokazy
Paryski rynek mody jest niezwykle dynamiczny, dlatego też aby zostać zauważonym oraz utrzymać się na fali popularności, należy nieustannie zaskakiwać, prowokować i oczarowywać konsumentów. Tak właśnie działa po dziś dzień marka Givenchy. Na przestrzeni lat swoimi zmiennymi stylami przyciągała do sklepów coraz szersze grono odbiorców. W latach 50-tych królowały subtelny szyk oraz delikatna elegancja podkreślające piękno kobiecego ciała. Z kolei lata 70-te zostały naznaczone nowoczesnym bikini z charakterystyczną falbanką, która po dziś dzień jest częstym atrybutem wielu wyrobów odzieżowych dostępnych zarówno stacjonarnie, jak i online. Z kolei pod koniec XX wieku nowy dyrektor artystyczny – Aleksander McQueen – stworzył kontrowersyjny strój wojskowy mający korespondować z kostiumem cheerleaderki. Ten ubiór oraz cały pokaz wywołały wiele skrajnych emocji, a w efekcie przyczyniły się do spadku atrakcyjności brandu na arenie międzynarodowej. Na szczęście kosmetyczne wyroby nie zaliczyły żadnych upadków i od lat są mocną stroną firmy. Nowy właściciel brandu, Ricardo Tisci, wniósł podmuch świeżości do pokazów marki, prezentując niezbyt tanie kreacje z pogranicza wytwornego gotyku oraz wielobarwnych kostiumów tanecznych.
Pachnące cudowności i kolorowe kosmetyki
Givenchy słynie nie tylko z nowatorskich kreacji z branży fashion, lecz także z niezwykle bogatej oferty kolorowych produktów upiększających oraz buteleczek z aromatycznymi wodami toaletowymi i perfumowanymi. Specyfiki w uwodzicielsko estetycznych opakowaniach skradły serca konsumentek na całym świecie. Obecnie takie rarytasy kosmetyczne, jak podkład w kremie, mocno napigmentowana kredka do ust czy puder tonujący stały się obiektem pożądania wielu przedstawicielek płci pięknej. Jeszcze większe oblężenie przeżywają zapachy sygnowane charakterystycznym kwadratowym logo brandu. Flakoniki wyprzedają się w sklepach w błyskawicznym tempie, a limitowane edycje aromatów są z entuzjazmem przyjmowane przez szerokie grono fanów. Te wonne esencje skrywają w sobie całego ducha marki – elegancję, szyk, kobiecość i nienachalną seksualność. Każda dama chce wyróżniać się takim zapachem i trudno się jej dziwić!
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.