Moschino
- HITKupHITKupHITKupHITKupKupHITKupKupKupKupNEWKupKupKupKupKupMoschino Toy 2 Bubble GumZestaw (edt 100 ml + edt/mini 10 ml + b/lot 100 ml + sh/gel 100 ml)0★★★★★330 zł0 złKupKupKupKupHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościOpinie o Moschino
- Żel po goleniuMondial Original Citrus Antica Barberia After Shave GelTo jest produkt o wysokiej jakości, o interesującym zapachu cytrusów, imbiru i mięty. Żel po goleniu jest fantastyczny. MAKEUP zawsze na najwyższym...AAndriy★★★★★
Ostatnio oglądaneMoschinoLekko figlarnie
Moschino to marka, której dzisiaj nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych domów mody zabawowym i niekonwencjonalnym podejściem do wszelkich trendów. Włoski brand zajmuje się głównie produkcją odzieży i dodatków, ale wśród jego propozycji nie brakuje też nietypowych kosmetyków, a zwłaszcza perfum.
Założyciel firmy – Franco Moschino – powołał ją do życia w 1983 roku. Utalentowany projektant pracował wcześniej dla Versace, ale swoim prześmiewczym stosunkiem do mody nie wpisywał się zbytnio w filozofię giganta. Warto dodać, że wielki kreator był absolwentem akademii sztuk pięknych i całe życie uważał sam siebie za artystę i malarza, a nie rzemieślnika. Nie znał się na szyciu, więc to specjaliści realizowali jego projekty – on tylko tworzył i drwił ze standardów.
Na temat marki krążyły różne opinie. Mocno podpadła korporacji Chanel, gdy zaczęła tworzyć ubrania inspirowane jej wytworami, tyle że tańsze i z przymrużeniem oka. Chodziło głównie o wieczne przełamywanie konwencji.
Na salonach
Dziś kosmetyki Moschino należą do jednych z najchętniej kupowanych. Zupełnie tak samo jak wszystko, co wyfrunie spod skrzydeł brandu. W 2013 roku firma pod względem kreatywnym została przejęta przez Amerykanów, którzy rozpropagowali ją za oceanem. Dzięki dyrektorowi Jeremy’emu Scottowi kreacje ze wszystkich kolekcji noszą takie sławy jak Michelle Obama, Madonna, Kylie Minogue czy Lady Gaga.
Flakony inspirowane codziennością
Kosmetyki Moschino natychmiast wyróżniają się na sklepowych regałach. Dlaczego? Ponieważ są wielobarwne i nietuzinkowe. Projektanci czerpią z przedmiotów codziennego użytku albo bawią się formą niczym sztuka nowoczesna rzeźbą. I tak przykładowo zapach Fresh Couture wygląda jak… płyn do mycia naczyń. Woda toaletowa Toy to pluszowy miś, a seria Glamour przypomina soczyste i jędrne jabłuszka przybrane dla przekory w gorsety. Z nakrętki buteleczki Stars wystrzeliwują złote gwiazdy, a cała linia Cheap And Chic to rozpoznawalne podłużne flakony z nietypowymi kolorowymi atomizerami. Wszystkie kosmetyki bez wysiłku można dostać online, ponieważ świat dosłownie je kocha! Jeśli jednak zależy Ci na dobrej cenie, zapraszamy do naszego sklepu MakeUp.pl.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.