Aktualnie produkty z tej kategorii są niedostępne. Skorzystaj z funkcji „Poinformuj mnie o dostępności”, a my powiadomimy Cię, gdy wybrane przez Ciebie artykuły ponownie się pojawią.
Prouve
- Powiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościProuve
Polska marka z sercem we Francji
Chociaż Prouve jest firmą polską, bardzo wiele łączy ją z Francją. I są to zarówno względy praktyczne, na przykład sprowadzanie z francuskiego Grasse olejków zapachowych, sprawiających, że jej perfumy pachną tak pięknie, jak i zamiłowanie do francuskiego stylu życia i podejścia do piękna. Francuska jest także nazwa brandu, oznaczająca tyle co „udowodniony”. A jeśli wszystkie te cechy połączymy z polską kreatywnością i otwartością, to otrzymujemy wyjątkowe zapachy, którym wręcz nie można się oprzeć.
Logo marki Prouve bardzo wiele mówi o wartościach, które jej przyświecają. Dwie splecione litery P przypominają złączone dłonie (symbol wsparcia), zaś podobieństwo do rozwiniętego kwiatu francuskiej róży o intensywnej woni ma oznaczać, że w produktach stosowane są wyłącznie francuskie olejki zapachowe.
Praktyczność i prostota przede wszystkim
Jak zapewnia brand na swojej oficjalnej stronie online, wszelkie pomysły czerpie on z codziennego życia, a celem, jaki sobie stawia, jest sprawienie, by wykonywane czynności stały się prostsze i przyjemniejsze. W jego ofercie nie znajdziesz niepraktycznych gadżetów, wszystkie produkty są celowe, skuteczne i sprawdzone.
Na etykietach wszystkich perfum Prouve znajdziesz tylko trzy nuty zapachowe, które stały się inspiracją do stworzenia całego zapachu. Są one głównym tematem kompozycji, jednak pozostałe składniki stanowią dla nich subtelne tło, znakomicie je dopełniając. Producenci zapewniają, że, zapoznając się z ich pachnidłami, uśmiechniesz się trzy razy – pierwszy raz, gdy poczujesz piękną woń, drugi, gdy sprawdzisz ich działanie, zaś trzeci, gdy zobaczysz ich cenę. Eksperci brandu wychodzą bowiem z założenia, że drobne przyjemności nie powinny wiele kosztować.
Co ważne, marka dba nie tylko o wysoką jakość samych perfum, ale także o wygodę ich użytkowania (buteleczki zawierają nakrętki z dozownikiem oraz precyzyjne rozpylacze), zaś etykietki zostały zaprojektowane w bardzo minimalistycznym stylu. Symbolika kolorów nie jest tutaj bez znaczenia – biel często kojarzy nam się z czystością, zaś czerń z klasyczną elegancją. W opinii wielu klientów taki design idealnie pasuje do filozofii brandu, ceniącej uczciwość i proste zasady.
Uczciwość wobec środowiska i swoich klientów
Choć perfumy Prouve należą do jednych z najtańszych na rynku, zdecydowanie nie można ich nazwać towarem drogeryjnym. Nie znajdziesz ich bowiem na półkach w każdym sklepie, a jedynie w asortymencie autoryzowanych partnerów marki, w tym oczywiście w drogerii internetowej Makeup.pl.
Podczas zakupów warto zwrócić uwagę na znajdujący się na każdym opakowaniu znaczek „Yes, we care”. Oznacza on, że marka troszczy się o środowisko, ale nie udaje, że używa w 100% naturalnych składników. Wykorzystuje za to najnowsze nowinki techniczne i odkrycia w dziedzinie chemii, ograniczając do minimum alergeny, parabeny, SLS-y i wybielacze. Formuły perfum są biodegradowalne i nietestowane na zwierzętach, a opakowania nadają się w całości do recyklingu.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.