Doręczamy szczęście. Bezpłatnie!

Wróć

Kurier MakeUp

  • • Koszt dostawy: 0 zł (niezależnie od wartości zamówienia!).
  • • Termin dostawy: 1 dzień roboczy.
  • • Okres, w którym doręczane są przesyłki: poniedziałek–piątek.
  • • Godziny doręczania przesyłek: 9.00–17.00.
  • • Dodatkowe informacje: usługa obowiązuje na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa + w Warszawie możliwość płatności kartą za pobraniem i wyboru godziny dostarczenia przesyłki.

 

Kurier MakeUp to unikalna usługa, którą sukcesywnie rozwijamy i w niedługim czasie będzie dostępna we wszystkich większych miastach w Polsce. Przy wyborze tej opcji dostawy zamówienie o każdej – nawet minimalnej – wartości doręczane jest całkowicie za darmo tuż pod Twoje drzwi. Nasz kurier rozwozi przesyłki od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt, do czasu oczekiwania nie należy też wliczać sobót i niedziel. Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz wiadomość z jej numerem. Co ważne, na towar nie będziesz czekać dłużej niż jeden dzień roboczy.

Informacje dotyczące Warszawy

Jeśli złożysz zamówienie do godz. 8.00 rano, Twoja paczka znajdzie się u Ciebie jeszcze tego samego dnia*. Kurier MakeUp ceni czas Klientów, dlatego możesz wybrać, w jakich godzinach ma przekazać Ci towar. Do wyboru są cztery opcje: 

09.00–11.00,
11.00–13.00,
13.00–15.00,
15.00–17.00. 

Dodatkowo, jeżeli zdecydujesz się na formę płatności za pobraniem, masz także wyjątkową możliwość zapłacenia za towar przy pomocy karty płatniczej, ponieważ wszyscy nasi kurierzy wyposażeni są w terminale.

*W szczególnych sytuacjach, mimo naszych ogromnych starań, może się zdarzyć, że paczka zostanie doręczona w kolejnym dniu roboczym.

Od teraz kurier MakeUp jest dostępny również we Wrocławiu i Krakowie!

Usługa działa na powyższych zasadach – paczkę dostarczymy bezpłatnie niezależnie od wartości zakupionych towarów. Na razie wybór godziny doręczenia i płatność kartą za pobraniem nie są możliwe. Ważne: naszymi partnerami są Poczta Polska oraz DHL, dlatego w wyjątkowych okolicznościach to kurierzy właśnie tych firm będą odpowiedzialni za dostawę Twojego zamówienia. 

Kurier Poczty Polskiej

  • • Koszt dostawy: 0 zł (zamówienia od 69 zł).
  • • Koszt dostawy: 6,90 zł (zamówienia do 69 zł).
  • • Termin dostawy: 1–2 dni robocze od daty nadania (nieodebrana paczka jest przekierowywana do placówki pocztowej, gdzie czeka 14 dni roboczych).
  • • Zamówienia złożone do godz. 13.00: wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • • Zamówienia złożone po godz. 13.00: nadawane w następnym dniu roboczym.
  • • Okres, w którym doręczane są przesyłki: poniedziałek–piątek.
  • • Godziny doręczania przesyłek: 8.00–20.00.
  • • Dodatkowe opcje: śledzenie statusu przesyłki poprzez system eMonitoring.

 

Poczta Polska świadczy usługę kurierską, dzięki której Twoja przesyłka zostanie dostarczona w 1–2 dni robocze od daty nadania i to bez żadnych dodatkowych opłat z Twojej strony – jednak tylko, gdy wartość towarów będzie wyższa niż 69 zł. Koszt dostawy produktów za mniejszą kwotę to 6,90 zł. Jeśli zrobisz zakupy do godz. 13.00, produkty będą wysłane jeszcze tego samego dnia. Z kolei wszystkie zamówienia złożone po tym czasie nadamy na następny dzień roboczy. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt, do czasu oczekiwania nie należy też wliczać sobót i niedziel.

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz wiadomość z jej numerem. O następnych etapach informuje Poczta Polska. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu, zostawi w Twojej skrzynce awizo lub powiadomi Cię o tym drogą elektroniczną. Od tego momentu masz 14 dni roboczych na odbiór paczki w placówce pocztowej przypisanej do Twojego rejonu. Po tym czasie zostanie dokonany zwrot. Pamiętaj, że jeśli na którymkolwiek z etapów zorientujesz się, że nie wiesz, gdzie jest Twoja przesyłka, niezwłocznie nas o tym poinformuj – zrobimy wszystko, aby zlokalizować paczkę i żeby jak najszybciej do Ciebie dotarła.

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, wystarczy, że wejdziesz na stronę eMonitoring.

Kurier DHL

  • • Koszt dostawy: 0 zł (zamówienia od 79 zł).
  • • Koszt dostawy: 7,90 zł (zamówienia do 79 zł).
  • • Termin dostawy: 1–2 dni robocze od daty nadania (nieodebrana paczka jest przekierowywana do magazynu, gdzie czeka 7 dni roboczych).
  • • Zamówienia złożone do godz. 14.00: wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • • Zamówienia złożone po godz. 14.00: nadawane w następnym dniu roboczym.
  • • Okres, w którym doręczane są przesyłki: poniedziałek–piątek.
  • • Godziny doręczania przesyłek: 8.00–18.00.
  • • Dodatkowe opcje: śledzenie statusu przesyłki na stronie internetowej DHL + możliwość przekierowania paczki (w obrębie rewiru kuriera).

 

Dostawa przez firmę DHL jest bezpłatna, jeśli wartość Twojego zamówienia wynosi minimum 79 zł. W innych przypadkach koszt przesyłki to 7,90 zł. Kurier dostarcza paczki do drzwi Klienta w ciągu 1–2 dni roboczych – wszystko zależy od daty nadania. Jeśli zrobisz zakupy do godz. 14.00, produkty zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. Z kolei wszystkie zamówienia złożone po tym czasie nadajemy na następny dzień roboczy. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt, do czasu oczekiwania nie należy też wliczać sobót i niedziel.

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz wiadomość z jej numerem. O następnych etapach informuje DHL, który przygotował specjalne udogodnienia. Gdy dostaniesz od firmy pierwszy SMS, masz możliwość przekierowania swojego zamówienia na inny adres – pod warunkiem, że mieści się on w obrębie rewiru kuriera. Następnie podejmuje on dwie próby dostarczenia przesyłki – jeśli w tym czasie Cię nie zastanie, Twoja paczka wróci do magazynu i będzie tam na Ciebie czekać przez kolejnych siedem dni roboczych. W przypadku braku odzewu zostanie zwrócona do naszego sklepu. Pamiętaj, że jeśli na którymkolwiek z etapów zorientujesz się, że nie wiesz, gdzie jest Twoja przesyłka, niezwłocznie nas o tym poinformuj – zrobimy wszystko, aby zlokalizować paczkę i żeby jak najszybciej do Ciebie dotarła.

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, wystarczy, że wejdziesz na stronę DHL.

WAŻNE: zwróć uwagę, czy Twoje zamówienie w momencie doręczenia nie nosi śladów uszkodzeń. Jeżeli zobaczysz, że pakunek jest wyraźnie zgnieciony lub opakowanie jest rozerwane, możesz poprosić kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia paczki i odmówić jej przyjęcia. Nie przejmuj się tym, że możesz zająć czas kurierowi – gdy zajdzie taka potrzeba, ma on obowiązek zostania z Tobą nawet do 15 min.

Punkty odbioru DHL

  • • Koszt dostawy: 0 zł (zamówienia od 79 zł).
  • • Koszt dostawy: 7,90 zł (zamówienia do 79 zł).
  • • Termin dostawy do punktu: 1 dzień roboczy.
  • • Zamówienia złożone do godz. 14.00: wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • • Zamówienia złożone po godz. 14.00: nadawane w następnym dniu roboczym.
  • • Okres, w którym doręczane są przesyłki: poniedziałek–niedziela.
  • • Godziny doręczania przesyłek: w zależności od godzin otwarcia punktu.
  • • Czas na odbiór: 7 dni kalendarzowych.
  • • Co jest potrzebne do odbioru przesyłki w punkcie: numer telefonu, na który została nadana paczka + kod PIN wysłany SMS-em oraz na e-mail.
  • • Dodatkowe opcje: śledzenie statusu przesyłki na stronie internetowej DHL.

 

DHL Parcelshop to całkowicie darmowa usługa przypominająca paczkomaty. Za dostawę nie zapłacisz ani złotówki, jeśli wartość Twojego zamówienia przekroczy 79 zł. Poniżej tej kwoty koszt doręczenia to 7,90 zł. Przesyłki dostarczane są do punktów od poniedziałku do niedzieli. Jeśli zrobisz zakupy do godz. 14.00, nadamy paczkę jeszcze tego samego dnia roboczego.
Zaraz potem otrzymasz e-mail oraz SMS z potwierdzeniem wykonania usługi oraz specjalnym kodem PIN, który upoważni Cię do odbioru zamówienia w jednym z ponad 1800 Parcelshopów DHL (niedługo będzie ich o kilka tysięcy więcej). Czym one są? To partnerskie punkty odbioru, takie jak sklepy i kioski Żabka, Fresh Market, Inmedio, Relay, 1minute czy stacja paliw Shell. Niewątpliwe zalety tego rozwiązania to możliwość pójścia po paczkę w sobotę (90% punktów jest wtedy otwartych) i w niedzielę (ponad 70%), a większość miejsc czynna jest co najmniej do 21.00. Istnieje również możliwość odebrania przesyłki w automatach DHL, tzw. Parcelstation, które umieszczone są wewnątrz sklepów i marketów w największych miastach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.

Wystarczy, że w dogodnym dla Ciebie momencie udasz się do danego punktu i podasz swój numer telefonu oraz kod PIN. Jeśli nie możesz tego zrobić osobiście, przekaż dane zaufanej osobie. Zamówienie będzie na Ciebie czekać siedem dni kalendarzowych – po tym czasie zostanie zwrócone do naszego sklepu.

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, wystarczy, że wejdziesz na stronę DHL.

WAŻNE: usługa dostępna wyłącznie za przedpłatą!

Paczkomaty InPost

  • • Koszt dostawy: 0 zł (zamówienia od 79 zł).
  • • Koszt dostawy: 7,90 zł (zamówienia do 79 zł).
  • • Termin dostawy: 1 dzień roboczy.
  • • Zamówienia złożone do godz. 14.00: wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • • Zamówienia złożone po godz. 14.00: nadawane w następnym dniu roboczym.
  • • Okres, w którym doręczane są przesyłki: poniedziałek–niedziela.
  • • Godziny doręczania przesyłek: cała doba.
  • • Czas na odbiór: 24 godziny.
  • • Co jest potrzebne do odbioru przesyłki w paczkomacie: numer telefonu, na który została nadana paczka + kod odbioru wysłany SMS-em oraz na e-mail.
  • • Dodatkowe opcje: śledzenie statusu przesyłki na stronie internetowej InPost.

 

Przesyłki InPost dostarczane są do paczkomatu w ciągu jednego dnia roboczego, jednak jeśli zrobisz zakupy do godz. 14.00, produkty zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. Dostawa jest darmowa, gdy wartość zamówienia wynosi co najmniej 79 zł. Gdy warunek nie zostanie spełniony, za doręczenie zapłacisz tylko 7,90 zł. Opcja ta jest o tyle wygodna, że przesyłki są przewożone do paczkomatów siedem dniu w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obecnie w 428 miastach Polski znajduje się ok. 1800 paczkomatów – ze specjalnej listy należy wybrać  najdogodniejszy dla siebie punkt.

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz wiadomość z jej numerem. O następnych etapach informuje InPost. Gdy paczka będzie już gotowa do odbioru, na Twój adres e-mail oraz drogą SMS-ową zostanie Ci przesłany sześciocyfrowy kod, który wraz z Twoim numerem telefonu będzie niezbędny do otworzenia boksu z Twoją przesyłką. Możesz również skorzystać z wygodnej opcji skanowania udostępnionego Ci kodu kreskowego. Pamiętaj, że na odbiór paczki masz 24 godziny. Po tym czasie zostanie ona przekazana do oddziału InPost, gdzie będzie czekała przez siedem dni roboczych. W przypadku nieodebrania jej również stamtąd dokonywany jest zwrot towaru do naszego sklepu.

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, wystarczy, że wejdziesz na stronę InPost.

WAŻNE: w przypadku wyboru paczkomatów InPost musisz się liczyć z tym, że nie każda przesyłka może zostać wysłana za ich pomocą. Całkowita waga paczki nie może przekraczać 25 kg. Opcja ta jest blokowana także wtedy, gdy przesyłka jest niegabarytowa i jej rozmiar przekracza wielkość największego boksu w paczkomacie oraz w wypadku kosmetyków, które wymagają specjalnych warunków przechowywania.

Nie przejmuj się również, gdy najbliższy Ci paczkomat nie jest aktualnie dostępny. Może to oznaczać, że uległ awarii lub jest przepełniony. Wybierz wtedy paczkomat w innej lokalizacji.

Poczta Polska Odbiór w PUNKCIE

  • • Koszt dostawy: 0 zł.
  • • Termin dostawy do punktu: 1–2 dni robocze od daty nadania.
  • • Zamówienia złożone do godz. 13.00: wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • • Zamówienia złożone po godz. 13.00: nadawane w następnym dniu roboczym.
  • • Okres, w którym przesyłki są doręczane do punktu: poniedziałek–piątek.
  • • Czas na odbiór: 7 dni kalendarzowych.
  • • Co jest potrzebne do odbioru przesyłki w punkcie: kod odbioru lub dowód tożsamości (w zależności od punktu).
  • • Dodatkowe opcje: śledzenie statusu przesyłki poprzez system eMonitoring.

 

Odbiór w punkcie to udogodnienie Poczty Polskiej, dzięki któremu możesz bezproblemowo odebrać swoją paczkę w trakcie załatwiania codziennych spraw na mieście. Usługa jest całkowicie bezpłatna – bez względu na to, na jaką kwotę złożysz u nas zamówienie. Przesyłki są dostarczane do punktów od poniedziałku do piątku. Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj jeden dzień od momentu zaksięgowania wpłaty, ale jeśli zrobisz u nas zakupy do godz. 13.00, towar nadamy jeszcze tego samego dnia.

Swoją paczkę możesz odebrać w: wybranej placówce pocztowej (ponad 4300 punktów), sklepach Żabka i Freshmarket (ok. 450), kioskach i salonach RUCH (ok. 1400) oraz na czynnych przez całą dobę i siedem dni w tygodniu stacjach paliw Orlen (ok. 1000).

Gdy przesyłka zostanie doręczona w wybrane przez Ciebie miejsce, otrzymasz powiadomienie SMS lub e-mail z informacją, że jest już gotowa do odbioru. Paczka będzie czekała na Ciebie aż siedem dni. Zostanie Ci przekazana, w zależności od wybranego punktu, po okazaniu kodu odbioru lub dowodu tożsamości i pokwitowaniu odbioru. Jeśli jednak nie możesz się po nią stawić osobiście, możesz upoważnić do tego osobę trzecią. W placówce pocztowej może to za Ciebie zrobić przedstawiciel ustawowy, pełnomocnik albo dorosły domownik, natomiast w punktach partnerskich wyłącznie przedstawiciel ustawowy lub pełnomocnik.

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, wystarczy, że wejdziesz na stronę eMonitoring.

WAŻNE: w placówkach pocztowych możliwa jest zapłata za pobraniem, natomiast w pozostałych punktach (Żabka, Freshmarket, Orlen, RUCH) usługa jest dostępna wyłącznie za przedpłatą!

Codziennie od 7.55 do 20.05
Zamów rozmowę
Koszyk(0)

logowanie

Ustaw nowe hasło

Oddzwonimy do Ciebie!