SPLAT
- HITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupSPLAT
Najważniejsze to nigdy się nie poddawać
Obecnie SPLAT jest jednym z liderów na rynku produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Nazwa marki jest znana wielu, a jej asortyment cieszy się doskonałymi opiniami wśród klientów i jest eksportowany do 40 krajów na całym świecie. Ale nie zawsze tak było.
Po raz pierwszy preparaty brandu pojawiły się na półkach drogerii i sklepów w 2001 r. Liczne innowacyjne technologie, dokładne badania, drogie komponenty sprowadzone z Japonii, praca z czołowymi naukowcami branży – wydawało się, że wszystko to musi zapewnić sukces. Jednak sprawy nie potoczyły się zgodnie z planem. Ceny produktów były znacznie wyższe niż u konkurencji, a kupujący zwykle nie może i nie chce oceniać jakości wyłącznie po opakowaniu. Producenci musieli więc udowodnić, dlaczego właśnie ich marka jest warta wyboru.
Pierwszym logo SPLAT był delfin. Ten sympatyczny zwierzak słabo kojarzył się jednak ze zdrowiem zębów, dlatego po pewnym czasie kierownictwo postanowiło go porzucić. Projekt stał się bardziej profesjonalny i atrakcyjny, co od razu docenili eksperci, ale nie potencjalni klienci. Ci nadal byli zdezorientowani kosztami, a nie każdy odważył się zaryzykować.
Dobra strategia to podstawa
Producenci nie dysponowali ogromnym budżetem na kampanie reklamowe, musieli więc znaleźć inne sposoby na przekazanie informacji o swoim profesjonalizmie i wysokiej jakości. Dlatego w 2004 roku Evgeny Demin, dyrektor generalny firmy SPLAT, wpadł na pomysł napisania specjalnego listu do klientów, w którym podziękował im za wybór ich produktów.
Założyciel szczegółowo opisał osiągnięcia i innowacje zastosowane w produkcji, zaangażowanych ludzi oraz trudności, które musieli pokonać. Opowiedział też o filozofii marki, która zdecydowanie opowiada się za zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska – pracownicy, a także partnerzy sadzą co roku dziesiątki hektarów drzew. Jak podaje oficjalna strona online brandu, sama fabryka znajduje się w czystej i przyjaznej środowisku okolicy miasta Valday.
Marka dzisiaj
SPLAT stopniowo zyskiwał pozytywne opinie odbiorców i już w 2010 roku zajął 3 miejsce w swojej kategorii na rynku rosyjskim. W 2011 roku, według Uniwersytetu Stanforda, znalazł się w pierwszej 30 najszybciej rozwijających się marek na świecie. Dziś zajmuje aż 14% rosyjskiego rynku higieny jamy ustnej i staje się coraz popularniejszy daleko poza granicami kraju. Produkty marki możesz obecnie kupić tanio również w naszym sklepie internetowym MAKEUP.
W ciągu 20 lat działalności eksperci brandu stworzyli wiele preparatów, na czele z kultową pastą ekstremalnie rozjaśniającą szkliwo. We należącym do niego laboratorium badawczym stale trwają prace nad opracowaniem nowych unikalnych kompozycji. Na chwilę obecną marka posiada 10 międzynarodowych i rosyjskich patentów. Ich skuteczność została potwierdzona w testach między innymi w UE i Japonii.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.