Nina Ricci
- HITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupHITKupKupKupKupHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościHITPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościNEWPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościPowiadom o dostępnościNina Ricci
Krawcowa z wielkim potencjałem
Nina Ricci to marka odzwierciedlająca kobiecość, lekkość oraz klasykę. Dom mody został założony przez Ninę (a właściwie Marię Nielli) oraz jej syna, Roberta Ricci w 1932 roku. Brand od razu miał jasno sprecyzowany cel – tworzyć odzież dostosowaną do potrzeb klasy średniej bez zbędnego splendoru oraz pompatycznych form. Ubrania miały sprawdzać się w codziennym użytkowaniu, a przy tym być twarzowe, dziewczęce, podkreślające figurę i tanie. Pomysłodawczyni i współzałożycielka modowego imperium przyszła na świat w 1883 roku w Turynie. Swoje krawieckie zamiłowanie zaczęła wykazywać już jako młoda kobieta. W wieku 16 lat postanowiła związać swoje życie z Paryżem. Szybko zdobyła dyplom zawodowy i rozpoczęła przygodę z projektowaniem sukni dla prestiżowych sklepów.
Nina Ricci otwierając własną linię odzieżową, zbliżała się do pięćdziesiątki. Prawdopodobnie do tego przełomowego momentu w jej karierze doprowadziły ją... problemy finansowe. Z czasem na rynku pojawiły się pierwsze kosmetyki sygnowane nazwiskiem artystki. Kultowy flakon damskiego zapachu przepełnionego nutami drogocennych kwiatów swoją premierę miał w 1948 roku. O kunszcie tej kompozycji najlepiej świadczy fakt, że do dziś pozostaje jedną z najlepiej sprzedających się w całej wonnej kolekcji i zbierającą wyłącznie pochlebne opinie.
Jabłko warte grzechu
Perfumeryjna paleta kosmetyków od Niny Ricci liczy blisko kilkadziesiąt pozycji. W większości są zamknięte w charakterystycznych flakonach przypominających kształtem rajskie jabłka. Wariacja na temat tego owocu stała się niejako wizytówką brandu na międzynarodowym rynku. Symbolizuje niewinność oraz obiekt pożądania zerwany z rajskiego drzewa. I tak właśnie jest z francuskimi kosmetykami. Przeważają w nich kompozycje z kategorii kwiatowo-owocowych, w których pierwsze skrzypce grają delikatne rośliny takie jak jaśmin czy gardenia. Częstą ingrediencją obecną w wonnościach jest też oczywiście dorodne czerwone jabłko. Zarówno wygląd zewnętrzny, jak i zapachowe wnętrze kosmetyków nastrajają pozytywnie, przenoszą w krainę kolorowych ogrodów z dala od codziennych trosk. Kobieta otaczająca się aromatami marki Nina Ricci czuje się spełniona, zadowolona oraz gotowa na nowe wyzwania. Większość sklepów zarówno tych stacjonarnych, jak i online posiada w swojej ofercie preparaty francuskiego imperium.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.