Ralph Lauren
- DEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentRalph Lauren Polo RedZestaw (edt/125ml + edt/40ml + sh/gel/50ml + a/sh/50ml + pouch)0★★★★★347 zł0 złKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKupDEALWybierz prezentKup36 of 42 produktyWięcej produktówOpinie o Ralph LaurenOstatnio oglądaneRalph Lauren
Marka o europejskich korzeniach
Ralph Lauren to firma, którą zna chyba każdy, kto interesuje się choć trochę wielką klasyczną modą. Jej założyciel jest wielbicielem i propagatorem amerykańskiego stylu preppy, który stanowi synonim niezobowiązującego luksusu. Poza odzieżą i akcesoriami dla kobiet i mężczyzn brand zajmuje się też produkcją ubrań dla dzieci i niemowląt, dekoracyjnych artykułów do domu oraz ekskluzywnych kosmetyków i perfum. Opinia na temat wszystkich towarów jest jedna – są pożądane, cenne i godne pozazdroszczenia. A jaka jest historia mężczyzny, który wypromował markę?
To jedna z tych spółek modowych, gdzie twórca nie ma wykształcenia projektanckiego. Ralph Lauren studiował ekonomię w Nowym Jorku, ale żeby sobie dorobić, zatrudnił się też w firmie szyjącej krawaty. Jako dziecko żydowskich emigrantów z Białorusi dorastające na cieszącym się złą sławą Bronksie nie miał lekko. W szkole kpiono z jego prawdziwego nazwiska – Lifshitz – dlatego w wieku 16 lat je zmienił. Nie poddawał się i dzięki uporowi i zainteresowaniu eleganckim ubiorem w latach 60. udało mu się wprowadzić na rynek własną markę – Polo. Wkrótce potem pojawiły się też gadżety wnętrzarskie i kosmetyki.
Słynne logo
Na początku w swoich sklepach Ralph Lauren sprzedawał krawaty – inne niż wszystkie, bo wielobarwne i oryginalne. Na kanwie tego sukcesu brand poszedł o krok dalej i zaczął tworzyć całe kolekcje ubrań i akcesoriów. Niestety nie najtańszych, ale dzięki temu teraz marka jest tak poważana, a charakterystyczny znaczek z zawodnikiem polo jadącym na koniu stał się synonimem dobrego gustu. Dziś rozpoznamy po nim także kosmetyki, które są jednymi z najchętniej kupowanych zarówno stacjonarnie, jak i online. Nikomu nie trzeba chyba przedstawiać kultowych serii zapachów Big Pony czy Sport. Aromaty nawet nie muszą być promowane przez sklepy, a i tak od razu się sprzedają.
Warto zauważyć, że chociaż jako korporacja modowa Ralph Lauren nadal znajduje się w rodzinnych rękach, to już część kosmetyczna została przejęta przez francuskiego giganta – L’Oréal.
Cechy rozpoznawcze
Do legendarnych pomysłów projektanta należą oczywiście koszulki polo, lubiane spodnie chinosy, klasyczne swetry czy mokasyny. I mimo że marka słynie też z tradycyjnych garniturów (także dla pań), nieobce jej są bogata paleta żywych kolorów i sportowe akcenty.