Fenomen Rihanny. Czemu kochamy Fenty Beauty?

Robyn Rihanna Fenty to piosenkarka, projektanta i beauty guru. Swoją karierę zaczęła w wieku zaledwie 17 lat. Jej single osiągają pierwsze miejsca na listach przebojów, a albumy sprzedają się w milionach egzemplarzy. Mimo że nową płytę artystki czekamy już od ponad 4 lat, to bizneswoman z pewnością nie marnuje czasu. W 2017 roku założyła Fenty Beauty, rok później zaskoczyła wszystkich, wypuszczając kolekcję zmysłowej bielizny. Na czym polega sukces Barbadoski? Właśnie na to pytanie postaramy się odpowiedzieć. 

Rihanna złote dziecko

Do Pon de Replay, SOS czy Umbrelli tańczyła większość z nas. Rihanna ma na swoim koncie największe hity muzyki rozrywkowej. Jest królową R&B i popu, a na stworzonym przez nią wizerunku wzorowało się wiele wschodzących gwiazd. Żywiołowa, porywcza, odważna, taka właśnie jest Rihanna. Piosenkarka ma na swoim koncie 9 nagród Grammy i 22 statuetki Billboard Musisc Award. Od 2005 roku kupiono ponad 250 milion egzemplarzy jej płyt! Co daje wokalistce 7 pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się artystek i artystów. Młodą gwiazdę wyprzedza tylko: zespół Led Zeplpelin, Madonna, Elthon John, Michel Jackson, Elvis Presley oraz The Beatles. 

Mimo że jej ostatni album Anti wyszedł w 2016 roku, grono fanów Rihanny stale rośnie, a sama Barbadoska nie odpoczywa na swojej „emeryturze”. W przerwie od kariery muzycznej założyła firmę produkującą kosmetyki, ekstrawagancką bieliznę oraz podjęła współpracę z Pumą tworząc kolaboracje Fenty x Puma. W pierwszym miesiącu funkcjonowania Fenty Beauty było na językach całego świata, pozostawiając w tyle konkurencję. To najchętniej kupowana marka w jednym z brytyjskich domów handlowych. Według statystyk podkład Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation sprzedaje się tam co 60 sekund, a pomadka Stunna co 3 minuty! Firma została nawet uwzględniona na liście 25 najlepszych wynalazków 2017 roku według magazynu The Times razem z nowym iPhonem i samochodem Tesla. 

Kosmetyki dla wszystkich

Zamiłowanie piosenkarki do make-upu zaowocowało założeniem w 2017 roku firmy Fenty Beauty. Warto wspomnieć, że nie były to pierwsze kroki Rihanny w świecie makijażu. Gwiazda miała za sobą kolaborację z firmą MAC Cosmetics oraz 10 kompozycji zapachowych sygnowanych jej nazwiskiem. Kosmetyki Fenty zostały wypuszczone na rynek 8 września 2017 roku, data ta nie była jednak wybrana przypadkowo. W Nowym Yorku to gorący okres Fashion Weeku! Promocja marki była na tyle intensywna i przemyślana, że wielu komentatorów i modowych dziennikarzy ogłosiło całe wydarzenie Fashion Weekiem Rihanny! 

Mottem, które przyświecało tworzeniu firmy było skomponowanie linii produktów do makijażu, z pomocą których każda kobieta będzie mogła wykonać idealny make-up. Właśnie za to konsumentki pokochały tę markę! Co ciekawa Rihanna była pierwszą osobą, która wprowadziła na rynek aż 40 różnych odcieni fluidu!* Wcześniej nie zrobiła tego żadna duża firma kosmetyczna, dyskryminując tym samym kobiety z bardzo jasną i delikatną karnacją oraz te z ciemnymi odcieniami skóry. W ślad za Barbadoską poszły inne koncerny, wprowadzając do swojej oferty nowe fluidy lub poszerzając ofertę kolorystyczną już istniejących podkładów. W wyniku tej rewolucji na rynku, coraz łatwiej jest znaleźć odcień specyfiku idealnie dopasowany do potrzeb. Poza Fenty największy wybór kolorów znajdziemy w tych produktach: Bobbi Brown Skin Foundation  (31 odcieni); MAC Studio Fix Powder Plus Foundation (53 odcieni); Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup (38 odcieni). 

Rihanna poddała pod dyskusję obowiązujące standardy piękna oraz rzuciła światło dzienne na problem dyskryminacji kolorowych kobiet ze strony firm kosmetycznych. Niedługo po wyjściu na rynek Fenty, inne marki, takie jak Make Up For Every oraz L’Oréal, zaczęły zatrudniać do kampanii reklamowych kobiety odbiegające od wcześniej obowiązujących norm. 

Fenty Beauty – bestsellery

Tak naprawdę ciężko określić, który produkt tej marki najchętniej kupują klientki, ponieważ wszystkie z nich są absolutnymi bestsellerami! Pierwszym kosmetykiem, który sprzedawał się niczym ciepłe bułeczki, był oczywiście długotrwały podkład matujący Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation. Kobiety najchętniej sięgały po jego skrajne odcienie, co zdecydowanie obrazuje niedobór pewnych artykułów na rynku kosmetycznym. 

Idealnym dopełnieniem makijażu według wokalistki, jest oczywiście trwała szminka w intensywnym kolorze. Tą rolę spełnia Stunna Lip Paint, która uosabia głoszone przez markę hasła: dramatyzmu, seksualności, buntowniczości i zabawy. Dostępna w 9 odcieniach, pośród których znajdziesz soczystą czerwień, intensywny róż, nude oraz czarny!

Rihanna jest niekwestionowaną królową rozświetlacza. Lekko brązowa skóra piosenkarki wygląda świetnie ozdobiona mieniącymi się drobinkami lub pokryta kilkoma kroplami Body Lava. To balsam do ciała, który wygląda jak płynne złoto. Artystka przyznała, że marzyła o wprowadzeniu tego kosmetyku do swojej oferty. Jego początki są dość nieoczywiste. Barbadoska w jednym ze swoich video przyznała, że nie znalazłszy produktu odpowiadającego jej potrzebom postanowiła pokruszyć świecące, srebrne i złote cienie do powiek, a następnie zmieszać je z olejkiem do ciała. Tak właśnie powstał prototyp tego unikalnego balsamu. 

My nie umiemy zdecydować się na jeden produkt od Rihanny i z miłą chęcią korzystamy z nich wszystkich. Podkład sprawdzi się idealnie na długi dzień w biurze, zmysłowa szminka na wieczorną randkę, a Body Lava będzie Twoim sprzymierzeńcem podczas lata. Koniecznie wypróbuj produkty Fenty Beauty, które znajdziesz w naszej ofercie. 

  

*Podczas pierwszej edycji w kolekcji było dostępnych 40 odcieni podkładów, aktualnie oferta marki powiększyła się o 10 kolejnych, co daje zawrotną ilość 50 różnych kolorów!

Logowanie

Ustaw nowe hasło

Oddzwonimy do Ciebie!